Maria: Glass = bra

Våren kommer nu mer och mer, man kan faktiskt säga att det är vår nu tycker jag.
Gräset har äntligen blivit grönt och allt känns vårigt.

Jag, Mille och Felicia gick till ica och köpte glass som vi sen åt på ett "berg" riktigt mysigt. Det hade varit tänkt att plugga fysik men det gick inte så jätte bra... eller jo i början, kanske de första 45 minuterna sen blev det mer oseriöst pluggande. Antar att man har bara sig själv att klaga på nu när man måste göra allt på kvällen -.-


Vilken är din favoritglass? Hehe när jag var mindre fungerade allt såhär.... köpte jag själv = twister när mamma betala = daim eller magnum.
I år tror jag favoriten har blivit twister igen, den är billig god och rolig (Y)
Haha åtminstånde tjejerna i klassen nån gång i veckan till caféterian och köper glass (om inte mer) <3

hej, gjorde en till signatur,  det blir lite roligare att ha några att blanda mellan :P  Bilden föreställer en vit & en svart fågel som flyger mellan molnen..   hoppas du tycker om den!  BTW, om du har några förslag på signaturer kan du ju smsa eller något :)

Kommentarer
Postat av: elin

detsamma :)

2010-05-05 @ 15:32:31
URL: http://elinsday.blogg.se/
Postat av: Anonym

sv; din kommentar värmde verkligen i hjärtat! Och sen måste jag säga att jag verkligen hoppas att du aldrig behöver känna så igen, för vi båda vet hur smärtsamt det är. Ta hand om dig!

2010-05-05 @ 18:51:27
URL: http://svagaord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0