Filippa: staden

Hej, idag ska jag vara med den andra ägaren av denna blogg!
Maria B :)
Vi ska fika och fundera lite över bloggen antagligen,
spela lite kort och chilla :)
Nu på morgonen har jag krattat löv,
och jag tänkte: vad passar inte bättre än att jag tar kängorna?
Men Men, klart jag inte tänkte på att de skulle bli skitiga,
och man är inte snygg i leriga kängor (trots att kängor är fett inne).
Så, jag ställde mig och tvättade dem tills de blev rena igen :)
duktigt!
-
mina fina kängor :)
.
Idag har jag faktiskt varit jätteduktig och jobbat på formgivningen.
jag sitter och undrar på en sak som ni kommer få reda på i slutet
av veckan, om det blir att jag gör så.
En ledtråd: då måste jag jobba asmycket på formgivningen..
.
nu ska jag se om fröken Maria B har vaknat... vi ses! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0