Filippa: SUPERBAD

Hej,
lyssnar på Superbad och har en riktig plugg-söndag,
har pluggat massa kemi, svenska och naturkunskap (Y)
duktigt, må jag säga :)
Ikväll ska jag nog träna, hahha, kommer träna fyra dagar på raken eftersom
det är hälsovecka nästa vecka i skolan ^^ och sen på torsdag  äre väl dax
att träna på friskis igen... höhö
.
Igår hade vi öppet hus på skolan och jag var där och
arbetade som guide!
väldigt trevligt att visa runt mäniskor på skolan och förklarar
hur vi jobbar här, och förklara hur mycket bättre vi är än en
viss annan skola som har naturvetenskap... (NO NAMNES..)
haha ^^
.
-
så här såg jag ut på Harry Potter premiären :D
vi ses! :)
-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0