Liiiiiilla Lady, Lilla Laaaaaddieey, Hey!

Så brukar det låta när jag pluggar/åker buss/går misstänksamt ensam till bussen/duschar ;)
Hahha, men den låten är verkligen sjukt bra :)
Denna vecka är faktiskt ganska skön, inget prov, bara massa chill :)
förutom att jag ska vara med på öppethus på lördag :(
haha, ni får komma och hälsa på, aula-huset mellan 10-14,
vet inte om jag är där hela tiden ;)
.
IGÅÅÅÅÅÅR var jag på Harry Potter and the deathly hollows' premiären!!!
den var sjukt bra :D fast väldigt sorlig och lite läskig ibland...
nämner speciellt en viss orm och en viss tant Bathilda Bagshot...
Ni som läst boken vet vad jag pratar om ;)
Alla syskonen Jonsson och Henny var och kollade på premiären :D
.
Nu ska jag gå och ta en kopp te, eller varm chocklad, mums!
och knarka gossip girl (obs! INTE bokstavligt talat) ;)
Vi ses :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0