Filippa: fredagskväll

Hej!
Igår var jag med Sara Linnea & Lovisa på kvällen,
vi gick till någon ungdomsgrupp (vet inte exakt vare var).
Vi hade fått reda på att vi skulle köra "Bilkurragömma"
och såklart var man ju lite av ett frågetecken när man fick
reda på det!
Och nej, det var inget gömma sig bakom bilar på någon
radom parkering eller gömma sig i en bil...
Utan vi skulle helt enkelt hitta en bil som hade gömt sig!
Och hur stort var området? Jo, hela staden!
Vi delade upp oss i fyra lag, med en ungdomsledare i varje
bil som körde, vänta 10 min medans den jagade bilen gömde sig,
sedan kom första ledtråden ex område 1. 10 min senare kom
ex. IF you need insurance, sedan ex. försäkringsbolag, och sist
gatunamnet. Leken var sjukt kul! :)
.
Första dagen på höstlovet och allting är fettnice :)
Idag ska jag nog typ städa mitt rum och chilla.
Pallar absolut inte med några läxor :P
-
En nyponbuske-blomma.
-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0