Filippa: Jobb på G!

Hej :)
om en halvtimme ska jag vara beredd med penna och papper att börja jobba!
Och jag är alltid lika nervös :S Även fast jag vet att de är lika nervösa som jag
och att alla parter vill att allt ska gå bra!
Jag har precis skrivit färdigt alla frågor, och sitter och verkligen är jättenervös!
Och ja, vi skribenter kör the old fashion way med penna och papper när vi intervjuar,
det får mer själ om man använder händerna! Tycker jag iaf :)
.
Idag, onsdag, slutade vi kvart i två, sista lektionen är estetisk verksamhet
och jag har bild, vilket är sjukt roligt!
.
Nu är det tio minuter tills jag måste cykla iväg. Nervös! Nervös, Nervös!
Usch, vad nervös jag är! Men är det inte då man gör bäst ifrån sig?
När man är nervös? :P
-
vi ses efter att jag har jobbat! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0