Filippa: Shine

Hej'
precis kommit hem efter en sleepover hos Mickan :)
Vi tittade bland annat på Twilight-filmerna,
och man glömmer bort det, men de är verkligen sjukt bra :)
Igår vad värsta bästa dagen ever :)
Slutade tidigt, hem i superfart och plugga och sen när man är sådär
lagom trött på att plugga så smsar henny och frågarom jag vill fika
och det vill jag ju såklart :) Sen hängde Maria A med också vilket
gjorde att det blev ännu roligare :D
Sedan hem och göra mig iordning för en sleepover hos Mickan :)
Fett nice säger jag bara! Massa prat med fina vänner hela dagen :)
Sånt gör tillvaron lite mer glänsande :)
vi ses! :)
-
Glänsande, precis tomaten :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0