Maria resan dit del 2

Hej hej, dessa inlägg kommer komma en aning sent detta är ifrån i lördags.
hehe jag orkar inte skriva på engelska :P


Vi väntade på flygplatsen i London i ca 3 timmar. Flygplanet bakom mig är det planet som vi åkte till Usa med!



Jag vet inte hur man vänder på bilden men jag tror/hoppas det går bra ändå. Den här bilden tycker jag är lite speciell man ser några moln och under molnen... juste bilden är tagen någonstans över Usa hehe ingen aning... resan mellan england och Usa tog nästan 10 timmer så jag höll inte så bra koll :P


ser nu att det inte blev så väldigt bra bilder på det jag ville visa. titta noga på bilden... ser du alla fyrkanter?och att vägarna när nästintill raka. Tog reda på att många (inte alla) delar av Usa's "landsbyggd" ser ut så.

Kommentarer
Postat av: Lotta Andersson

fint skrivet tycker ja faktiskt

2010-12-04 @ 04:19:44
URL: http://jade.se/reseguide

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0