Maria: the Cheesecake Factory


Det får bli mitt sista inlägg för idag.
Om ni någongång är i Usa och om ni gillar cheesecake

BESÖK BESÖK BESÖK!!

Några av de olika cheesecake-tårtorna

Fanns tårtor som inte var cheesecake också... dessa gillade jag att titta på..... TITTA PÅ HÖJDEN!!!!

Detta var den jag slutligen valde... det var ganska svårt att välja när det fanns typ 40 att välja mellan... Det var vitchoklad, nötter och kola ;)) MYCKET GOD (Y)
 






Fast jag inte hade ätit någon kvällsmat innan
lyckades jag inte äta upp den ><
Jag åt ungefär halva sen frågade en servetris
 om jag ville ta hem resterna...
 och det vill jag såklart ;)











Nu är klockan 20 över 10 här i Usa och jag ska stänga av datorn och miska lite på mitt berg av läxor

Love Maria xoxo

 


Kommentarer
Postat av: MAI :)

ååhh, fett gott det ser ut :P vill oxå smaka cheesecake! ^^

2010-10-13 @ 21:06:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0