Filippa: Edith Piaf

Hej, ikväll var jag först ute på en promenad med Henny,
Sedan gjorde jag Na:n på typ 20 min.
Jag känner att mina pioriteringar inte riktigt är rättvisa,
med tanke på att vi promenerade i 1 ½ timme :)
Men men vad gör man? Det kanske märks vilket som är roligast :D
Nu sitter jag iaf med datorn i sängen och lyssnar på Edith Piaf:s skiva
Ma Vie med bästa basen och med en skål nesquik i handen. Skönt att bara vila.
Åh juste!! I eftermiddags var jag och klippte mig på Maxim :)
Så nu har jag page igen, kan visa en gammalbild då jag har page och en ny! :)
-
Dålig kvalité, I know, men det var ju bara en 2 mp kamera ;)
-
Lite bättre kvalité va? haha, men det är ju min hero, så inte så konstigt <3
Då hade jag mer självlockigt, nu är det ju plattat, men men,
jag tycker gamla frisyren var bättre, det passade min huvudform bättre :)
vi ses! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0