Filippa: Fiskare i hamnen.

Jag har en tavla som jag hittade i boden för ett par månader sen.
Den är skitfin. Jo, jag säger skitfin, för i mina öron låter det ännu finare än fin.
Fin är så använt. Nästan kliché:artat.
.
Mitt rum innehåller 6st tavlor, tre små och tre stora. Fast jag skulle vilja få in en
till tavla. Min absoluta favorit. Egentligen ska den föreställa ett hus, men den ser
mest ut som en paljett med massa färger. Och mycket svart. Jag målade den på dagis.
.
När jag blir stor skulle jag också vilja ha ett hus som ser ut som en färgpaljett.
(med mycket svart).
.
-
Jag gillar att glashöljet till lampan ser ut som en gasboll,
som en stjärna eller en planet.
vi ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0