Filippa: första dagen efter påsklovet

-
denna bild kommer från titreringen (en labb för en, två veckor sedan?)
vi skulle destilliresera (stavas?) t-sprit ;)
Det är sånt vi får lära oss i skolan! haha, skämt o sido...
.
Imorse upptäckte jag först att jag inte alls hade försovit mig -som jag först trodde.
Utan istället var klockan 06.17....
Så jag hade en lugn morgon tills jag upptäckte att min cykel hade punka och
jag fick lov att ta pappas cykel som är för liten för mig + är en killcykel med stång
så man typ ramlar varje gång man skall på/av cykeln OCH den har sidokorg -.-
VACKERT!
Igår blev jag nästan attackerad av en meter lång snook som låg och solade på
cykelvägen upp till ekensberg! :(
Nu borde jag igentligen sova och imorgon skall jag vara med henny,
vi ska leta lite nya plagg till valborg! alltid kul att shoppa ;)
-
här ser ni sky viewn! det är den lilla "globen" på globen ;)
vi var uppe i en sådan förra måndagen när vi var uppe i sthlm
och det var otroligt vackert! vilken utsikt!
den borde ni testa!
nu ska jag nog sova... natti! ;)
(halv tolv på natten)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0