Filippa: Pärlor

Tränade ikväll, blev inte ens trött, är det bra eller dåligt?
Idag var jag med henny och Mickan, vi vandrade runt lite i hamnen,
åt glass och vandrade vidare till stan och åt donken och vandrade vidare. Typ.
Denna låten var på strechingen ikväll (bästa covern av Kents låt pärlor, någonsin):
Denna helg har varit värsta slapphelgen. Vilket har varit jätteskönt.
Känns som man smygstartar lite på påsklovet ;)
Imorgon blir världens skönaste måndag någonsin!
Dagen börjar vid elva då vi har en timmes bowling på rosvalla
(vilket är en idrottsanläggning jättenära mig) och sedan käkar jag väl lunch hemma
och sedan vid tjugo i två drar jag till skolan :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0