Filippa: Quelle heure est-il?

Hej!
Igår slutade jag 12.40, vilket jag gör varje fredag! (Y)
På väg hem hoppade jag av vid öster, sprang in på fogels
och fick mitt ur uppfräschat lite! :)
Nytt armband och nytt batteri!
-
armbandet är i brunt läder (mitt nya favorit -accesoar-material!) så fint! :)
.
Senare på eftermiddagen kom Mickan förbi och blev kvar ett bra tag!
hon åker snart till thailandet så måste hinna se henne lite innan! :)
Först tänkte vi bara chilla lite i några timmar med te och några mackor
men sen frågade mamma om vi ville basta, och sen blev det
att hon stanna på middag och sen kolla vi på en film också så
Mickan kom inte hem förren strax efter elva! :)
Det var därför både hennes och min facebook var lite konstig igår, haha! :P
.
Idag gick jag upp tidigt (kvart över nio) och stack till gymmet vid tolv,
det är helt knäppt men mitt på dagen, en lördag, är det nästan helt tomt på
gymmet! Nice! :)
på hemväg från gymmet :) så sooligt! MER SOL ÅT FOLKET! ^^
.
ibland när jag pluggar till prov ser det ungefär som här ovanför,
det är till mina favorit prov, de som är roliga att plugga till ;P
Till bildproven! :D
Vi ska först skissa av ett motiv (fanns fyra att välja på, jag har gröna vindruvor,
en lykta och en limeklyfta :)) sedan ska vi måla dem i akvarell :)
Provet tar cirka 3-4 lektioner/1 lektion per vecka ^^
Nu ska jag sätta mig i öppningen till altanen och läsa en bok på engelska
(faktiskt väldigt varmt men  inte tillräckligt för att vara ute helt och hållet,
så eldar lite åt kråkorna och har dörren öppen :) vi ses!
-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0