Filippa: vågigt hår

hej!
jag har börjat med något som kallas balsammetoden
sedan min vän Maria tipsade om den! Det betyder massor av återfuktande
balsam och inpackningar och minimalt av uttorkande shampoon.
Tänkte försöka under några veckor (nu innan skolan börjar) och se om det
funkar :) Anledningen till varför jag satsar på det här är att senaste gången
jag var hos frisören fick jag en utskällning om att mitt hår var alldeles för torrt,
knaster torrt typ...  Så nu blir det inpackningar, balsam och oljor
för att få glänsande, vågigt hår :)

Kommentarer
Postat av: Maria

Toppen! Kom ihåg att kolla så att det inte är silikoner och grejer i balsamen om du dissar shampot ;)

2011-08-01 @ 11:20:33
URL: http://mariawilma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0