Filippa: sommarlov

Hej alla!
förlåt för att jag inte bloggat så mycket på senaste taget, det har varit mycket med jobb osv
så jag har inte orkat! förlåt! Men nu har jag tänkt att jag ska försöka blogga
varje/ varannan dag (förutom när jag är borta) hela sommaren! :D
.
Idag har jag jobbat sista dagen på första veckan på mitt sommarjobb!
(nästa vecka är sista veckan... för sen drar jag iväg!)
Mickan, min vän som jag jobbar tillsammans med, och jag firade detta med lunch
hemma hos mig (mackaroner med falukorv och te och digistive till efterrätt xD).
Jobbade mellan 9 och 11.30 idag :) men får betalt för mellan 9 och 15.00 :D :D :D
fett nice dag :)
-
denna bild tycker jag ser lite cool ut för det ser ut som antingen
1. jag längtar efter hörlurarna som jag inte når/har.
2. det ser ut som hörlurarna och mobilen är mitt hjärta och mina lungor,
vilket säger mycket om vad musik betyder för mig :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0