Filippa: har någon kört över mig med ett ånglok?!

Hej!
Jag kan väl lugnt säga att det KÄNNS som något tagit ett ånglok,
tutat lite i den där roliga tutan som de gör i Bamse och kört över min skalle.
Platt som en pannkaka. Mosad av Kemitåget som tuffade förbi med lite
redoxreaktioner och kinetiska gasregler och andra allmäna gasregler.
SQUEEZE... hjärnsaft är inte så mysigt,
hoppas jag lyckas få ordning på're till torsdag :)
.
Imorgon ska jag på easyline på hälso med Sara! det ska bli roligt!
Litet avbrott i pluggandet dvs. :)
.
Till nästa vecka ska vi vara färdiga med färgkartor, provmatrial
och plaggskisser i formgivningen! Det ska bli intressant att se hur
jag ska hinna med det ;)
tänkte lägga upp lite bilder på vad jag håller på med i den kursen här
på bloggen, låter det intressant? :)
.
Nu en bild som jag tittar på ibland när jag känner mig stressad av allt plugg:
-
Högfjällshotellet med ravinen till vänster
(ser mest ut som en jättestor puckelpist på långt håll ju!)
.
Nu är klockan cirka kvart över elva,
och jag ska läsa lite ur min bok innan jag somnar,
just nu läser jag Saker som aldrig händer av Johanna Lindbäck :)
(ja, jag är inne i en läsperiod just nu, vilket krockar med pluggperioder...)
vi ses! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0