Filippa: allt och inget på en gång

Hej hej! länge sen jag updaterade, så jag börjar väl med valborg;
Henny, Mickan, Maria A och jag drog ner till bt och drop:ade av mickan
för att sedan bege oss iväg till våran fest.
Det var väldigt roligt att träffa gamla klassen, har ju inte träffat dem flesta sedan
nyår! I alla fall var det väldigt trevligt och vid halv elva (tror jag) hämtade
henny och jag Mickan som kom från vallarna sedan fortsatte vi tillbaks till festen.
Det mesta av folket började dra hem vid ett, två men Mickan, jag och Maria A
stannade till halv tre (tror jag), då drog vi hem och jag och bror följde
Mickan hem så hon slapp gå hem ensam.
Somnade halv fyra - vaknade kl sex på morgonen.
Jag var trött dagen efter kan jag ju säga!
Måndag och tisdag har jag väl bara chillat och varit som en zombie på lektionerna.
Tog en promenad med henny igår kväll :)
-
dagens kemilektion -say no more -kolväten (normal hextan)
vi ses! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0