Filippa: allting kommer ordna sig till slut

hej!
allting har varit lite knas här på bloggen i ca två veckor va?
Aja, nu har det fixat sig :D
.
Idag har vi haft svenska prov på Decamerone, Eddan, Hvrankel frösgodes saga
osv. Jag har nog aldrig förut haft prov på sagor! haha :P
som vanligt VG/MVG men gissar på vg, tyvärr :(
Ikväll ska jag mamma och tvilling åka till södertälje och titta på kusin som har
avslutningkonsert med sin klass inför studenten! Det ska bli roligt! :D
Imorgon börjar jag halv tolv och slutar två men tro inte att det är en sk "chilldag"
hela förmiddagen, eftermiddagen och kvällen är det kemi som gäller!
Kemi A slutprov på fredag! UGH! men men, fredagkväll skall jag fira att allt
(okay nästan allt) är slut med piraterna av centralamerika! Fett nice :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0